SM320 – Service Manager Administration

Kód kurzu: SM320

Tato část není lokalizována

This introductory course provides students with the technical skills needed to effectively use and configure the Service Manager 9.x software product.

92 400 Kč

111 804 Kč s DPH

Nejbližší termín od 14.10.2024

Výběr termínů

Odborní
certifikovaní lektoři

Mezinárodně
uznávané certifikace

Široká nabídka technických
a soft skills kurzů

Skvělý zákaznický
servis

Přizpůsobení kurzů
přesně na míru

Termíny kurzu

Počáteční datum: 14.10.2024

Forma: Virtuální

Délka kurzu: 5 dnů

Jazyk: en

Cena bez DPH: 92 400 Kč

Registrovat

Počáteční datum: Na vyžádání

Forma: Prezenční/Virtuální

Délka kurzu: 5 dnů

Jazyk: en/cz

Cena bez DPH: 92 400 Kč

Registrovat

Počáteční
datum
Místo
konání
Forma Délka
kurzu
Jazyk Cena bez DPH
14.10.2024 Virtuální 5 dnů en 92 400 Kč Registrovat
Na vyžádání Prezenční/Virtuální 5 dnů en/cz 92 400 Kč Registrovat
G Garantovaný kurz

Nenašli jste vhodný termín?

Napište nám o vypsání alternativního termínu na míru.

Kontakt

Popis kurzu

Tato část není lokalizována

This five-day class is targeted at System Administrators who are responsible for the day-to-day management of the Service Manager application. The course focuses on the tasks required to deploy a new Service Manager system and the ongoing tasks required to keep the system running efficiently. The course is 50% lecture and 50% labs (hands-on labs and simulations). This course covers software version 9.5x and the labs use software version 9.52.

This course is designed for users who are experienced with Service Manager, or have taken one of the level 100 courses (Technical Configuration or Foundations for Process Owners).

Cílová skupina

Tato část není lokalizována

System Administrators and other personnel responsible for the implementation of Service Manager

Struktura kurzu

Tato část není lokalizována

Upon successful completion of this course, you should be able to:

  • Describe the Service Manager environment and architecture
  • Install the various components of Service Manager
  • Describe the various implementation options (such as default ports, load balancing, components)
  • Perform tasks and set-up activities that are generally performed prior to moving the system to Production
  • Perform ongoing monitoring, debugging, troubleshooting, and administrative tasks
  • Perform additional administrative tasks related to reporting, surveys, and customizing the Web client
  • Perform optional tasks, such as:
  • Configuring Smart Analytics
  • Performing a health check using the Service Manager Doctor utility
  • Managing your entity relationships, running data reference check reports, and generating entity relationship diagrams

Předpokládané znalosti

Tato část není lokalizována

To be successful in this course, you should have the following prerequisites or knowledge:

  • Have familiarity with Service Manager processes and workflows
  • Have familiarity with Service Manager configuration tools

Potřebujete poradit nebo upravit kurz na míru?

onas

produktová podpora

Navazující kurzy

SM110 – Service Manager Foundations for Process Owners en/cz

Dodavatel: Micro Focus

Oblast: Software

Cena od:

92 400 Kč bez DPH

SM150 – Service Manager Technical Configuration en/cz

Dodavatel: Micro Focus

Oblast: Software

Cena od:

92 400 Kč bez DPH

SM350 – Service Manager Advanced en en/cz

Dodavatel: Micro Focus

Oblast: Software

Cena od:

92 400 Kč bez DPH

Platební brána ComGate Logo MasterCard Logo Visa